Desde GOLDR queremos asegurarnos de que todos os nosos clientes están satisfeitos cos seus pedidos, por iso ofrecemos un prazo de 15 días naturais para cambios ou devolucións, desde a recepción do produto para compras realizadas a través da web e desde o momento en que se realiza a compra do produto en tenda física. Exceptuando bisutería, roupa interior e traxes de baño, nos que non se admite ningún cambio ou devolución debido a cuestións de hixiene e para garantir que o produto non fose utilizado.

A dirección á que deben ser devoltos é a da nosa tenda física,  C/ PRAZA DE GALICIA, Nº3,CARNOTA, A Coruña, 15293.

Para realizar a reclamación dun produto que chegase defectuoso, deberá de facerse de forma inmediata á entrega do mesmo, a través do noso correo electrónico store@goldr.es indicando o erro ou defecto xunto cos seus datos persoais, nun prazo máximo de 24 horas. No caso de que dita reclamación sexa aceptada o produto debe de devolverse dentro da embalaxe orixinal, coas súas correspondentes etiquetas.

Os gastos de envío para o cambio ou devolución corren a conta do cliente. Co fin de evitar que o produto se deteriore durante o seu transporte recomendamos embalar o produto correctamente.

Os cambios ou devolucións poden realizarse mediante a nosa empresa de transporte Envialia (se fose o caso debe avisarnos para que procedan á recollida do produto), por mensaxería ou correo certificado. Se o envío do produto realízase de calquera outra maneira GOLDR en ningún caso se fará responsable dos posibles danos que sufra o produto durante o transporte ou extravío deste.

O produto deberá devolverse no mesmo estado no que foi entregado, coa súa embalaxe orixinal e as súas correspondentes etiquetas, seremos moi estritos co estado das pezas. Se recibimos un produto en mal estado ou que fose utilizado, non será posible a devolución.

Para calquera cambio ou devolución debe cubrirse a folla de devolución que se envía xunto co pedido e introducila dentro do paquete que se vai a devolver.

A devolución do diñeiro realizarase da mesma forma na que fose realizado o pago, entre 1-15 días hábiles tras verificar o estado dos produtos e tras pasar o control de calidade. Devolverase o importe dos produtos non o dos gastos de envío.

Desexamos ofrecer un servizo de calidade, en caso de detectar calquera acto de mala fe, un uso indebido das compras ou devolucións (devolucións máis habituais do normal, uso de produtos e posterior devolución, modificación de produtos de modo intencionado...) verémonos obrigados a cancelar a túa conta de cliente.

REALIZAR CAMBIOS OU DEVOLUCIÓNS DESDE A CONTA DE CLIENTE:

Acceda á sección "Historial de pedidos" da súa conta.

  1. Seleccione o pedido do que quere cambiar ou devolver un artigo, facendo clic en "Detalles".
  2. Seleccione o produto( s) que desexa cambiar ou devolver marcando a casa de verificación xunto ao seu nome( s).
  3. Anada a cantidade que necesita cambiar ou devolver (no caso de que máis dun produto necesite ser devolto ou cambiado por outro).
  4. (opcional) Anada unha explicación, para que o equipo da tenda poida entender mellor por que o cliente desexa cambiar ou devolver este produto.
  5. Faga clic en "Solicitar un cambio ou devolución".

REALIZAR CAMBIOS OU DEVOLUCIÓNS COMO CONVIDADO:

Se non tes conta de cliente e a compra realízase como convidado ponche en contacto connosco a través do seguinte correo electrónico store@goldr.es, debes indicar o número de pedido e se queres cambialo por outro produto ou proceder á devolución do diñeiro.

A continuación poñerémonos en contacto contigo para explicarche como realizar o cambio ou devolución. Se pensas que non recibiches o noso correo revisa a bandexa de Spam, ten en conta que a resposta non é inmediata pode tardar de 1 a 2 días.

REALIZAR CAMBIOS OU DEVOLUCIÓNS EN TENDA FÍSICA:

É posible realizar cambios ou devolucións da túa compra en liña en tenda física sempre que se atope dentro dos 15 días naturais desde a recepción do produto.

Debes ensinarnos a confirmación de compra ou a factura.

A devolución do diñeiro farase da mesma forma na que se realiza o pago nun prazo entre 1-15 días hábiles.

*Para realizar calquera cambio ou devolución das anteriormente mencionadas é necesario cubrir a folla de devolución que se envía xunto co pedido e metela dentro do paquete que se vai a devolver ou entregala en tenda física no seu caso.